Vi har det jäkligt gott faktiskt :-)


Hej på er alla!

Hoppas ni mår fint där hemma. Jag har hört från flera håll att vädret är mycket bättre nu, lagom kallt och mycket sol, skönt att höra.

Vi har det riktigt gott just nu på Papillon. Trots att vi är mitt i högsäsong så är det rätt lugnt ändå.... vi jobbar lagom mycket.




Lite bokföring...




Titt ut !




Så här ser Oliver ut när han tycker synd om sig själv.... vilket han gör rätt ofta.




Lek o mys...




Häromdagen tog vi en dag på Klong Kong och Jamie snorklade jättelänge, han älskar det!




Mangoshakes tröttnar man aldrig på...




Vi är fullständigt bortskämda när det gäller maten, jag kommer aldrig mer överleva utan thaimat, jag har blivit riktigt bra på att äta spicy nu...jag tål mycket mer än mamma, hon har blivit en riktig mes :-)



Vår lille hustomte som går här hemma på dagarna o hjälper oss :-)




Sedan Oliver rymde så började Jens bygga på en ny grind så att han håller sig på Papillon.





Den blev jättefin! Han är så himla kreativ.




och igår på alla hjärtans dag...som vi normalt aldrig firar, så kom han med en ny samsung galaxy till mig.... en vit fin...och jag blev så himla glad!! Jag har haft en vanlig telefon hittills och nu öppnades en ny smidig värld med internet och mail i mobilen!!



De fina semlebullarna som Jens bakade...




Ning som alltid lyser upp tillvaron här nere.... hennes leende får mig alltid på gott humör.



Och slutligen....TACK Sara, Mattias, Valter och Vidar......ni anar inte hur många pluspoäng det här gav :-) Jag o Jens dog nästan när vi såg godiset, hoppas ni inte tror att barnen kommer få smaka :-) Jamie ska få öppna paketet när han kommer hem från skolan om en stund....


Kram Caroline


Postat av: Corrina

Har precis varit ute och skottat uppfarten ...och det tog 50 minuter!!!! Det var kramsnö också så det var tungt som faaan. Men vad är en mangoshakes på en strand i Tahailand ....emot en svensk vinter :-))

Postat den: 2012-02-15 / 09:55:27


Postat av: Jimmy Grönquist

Jaha det är en grind det ser jag nu va fin den är

Postat den: 2012-02-15 / 13:20:58


Postat av: Mona

Fin grind (man såg faktiskt nästan direkt att det var en grind), fint mobilsnöre och fina semlebullar (det är lite för tidigt Jens (21/2......). Det är ju faktiskt väldigt synd om Oliver så han får se ut så :-)

Det måste vara när alla släktingar åker som ni får en behaglig och lugn tillvaro =) Vi diskuetarde flygpriser till nästa januari seanst idag, det brinner ju lite i knutarna ..... (gissa vem som var ute och tittade på det) !

See you soon ! Kram Mona

Postat den: 2012-02-15 / 15:18:03


Postat av: Els-Mari

Roligt att höra att ni har lite mer tid för varandra. Har tänkt mycket på Oliver, och varit lite orolig. Skönt att ni har fixat en grind. Barn tänker ju inte som vi,de är ju nyfikna på allt.Nu har vi fått en riktig vinter, som man inte trodde skulle komma, så nu är det att skotta snö. Ha det så bra alla mina Hjärtan. Kram från Farmor.

Postat den: 2012-02-15 / 20:35:34


Postat av: Fam Nilsson

Idag har vi druckit Chang och Singa,Och Ätit frukt bricka

Efter det tittade vi på alla kort från Thailand :'(

Oh vad vi längtar tillbaka,här bara regnar o snöa om vart annat

Inte kul.

Hoppas ni verkligen tar tillvara på all tid ni kan o njuter av varje stund.

Kramar till er alla!!!

Fam Nilsson

Postat den: 2012-02-18 / 22:35:25


  / Namn

  / Mail-adress

  / Bloggadress

Kommentar:




Spara uppgifter!