Så blev vi en liten familj igen...


Hej hej!

Ja då åkte Jens familj hem igår.... känns alltid lite vemodigt för man vänjer sig snabbt vid att vara en stor familj o det blir så tomt när vi bara blir vi igen. Men det tar bara några dagar, sedan är vi väl inne i det igen. Vi har ändå lite Sverige-feeling för idag checkade Cissi o Andreas från Ljungby in, jättekul :-) Jens hörde först bara rösten o tänkte: Jaha, är Lotta tillbaka igen (för de var ju här innan jul)...men Lotta o Cissi är ju väldigt lika o pratar nästan exakt likadant.

Vi har fullt upp med alla gäster nu.... o jag försöker hinna med o träna lite oxå.... o så försöker vi vara lite lediga oxå :-) Sjukt mycket folk i restaurangen vissa kvällar nu, springer benen av mig o måste in till Saladan o köpa ett par fotvänliga skor idag, funkar inte med flip flop.

Idag är det fredag, tänkte bara mysa med barnen i bungen ikväll....äta lite gott o titta på nån film (om det inte blir för mycket i restaurangen så jag måste hoppa in där).

Vi börjar redan få in bokingar för nästa säsong, jul o nyår...kul....blir nog ett bra år!


Jocke har varit vår poolskötare nu på sistone.... konstigt, är alltid någon i vår familj som tar den pucken :-)


Rackarhunden.... som vi tror har loppor just nu..... o hon går upp i vår säng varje natt när vi somnat :-(



Pool-mys....



Sedan Lai´s olycka har vi nu infört hjälmtvång på Papillon....de är sådär roade utav det :-) Det är ju viktigare o vara snygg! Här provar iallafall Weiw ut en...



Jens har provat ut en ny drink...



Men Ronny då!!



Jocke ville passa på att göra en Bambo-tattoo.... blev jättebra!



O Nina är ju inte direkt den som bangar :-)



Snäckan klädde upp sig dagen till ära...sista kvällen innan familjen åkter hem.



Hej då.... vi kommer sakna er! Hem o boka in nästa resa nu :-)

Hörde att ni fått svinkallt där hemma nu....vill inte gotta mig på något sätt men...ahh...här är iallafall 35 grader o strålande sol nu. Kram på er ;-)

//Caroline






Postat av: Lotta

Kul att syrran o Andreas hittade till er. Thomas och jag tyckte ni hade så mysigt och sa till dom att bo hos er några nätter.

Vilken tur inte den stora ormen kom när vi va där, jag hade aldrig blivit människa igen om jag sett den.

Älskar att läsa bloggen, skrattade gott åt ert tjejgräl/gråt. Hälsa familjen o syrran så gott. Och Jens är inte den första som tar fel på mig och Cissi;) Kram på er. Lotta

Postat den: 2012-02-03 / 08:30:28


Postat av: Corrina

Åh, vad sorgligt att alla åker hem.....men eftersom jag har på känn att jag vinner på Lotto på Lördag så kommer jag snart igen . Gud vad fin klänningen blev på Mamma..Ha det bra.. Kramar från ett svinkallt Sverige.

Postat den: 2012-02-03 / 09:28:11


Postat av: Fam Nilsson

Two coffee,one melon shake,fresh bred/jam,and fruitplate PLEAS!!!!!!

Va fan gör vi i sverige -14 när vi kom hem alla sura frös,försökte komma på nåt positivt med att komma hem?

Hittade en sak,Lambi toapapper! Men det va det ända.

Hur ska vi överleva!!!!! Nina vill sälja allt och flytta direkt.

Va ska ni ha för bunge nr 7 ???????

Kram från oss(men tror vi behöver den kramen mest igentligen).

Hälsa alla,vi saknar er Thailand och allt annat vi hade i 2 veckor.

Fam Nilsson

Postat den: 2012-02-04 / 07:05:08


Postat av: Elisabeth

Jo,jo..Carolin, du är verkligen värd att gotta dig i vår Ryss kyla som vi har här hemma.

Snygg drink,Jens!!

Det är lite konstigt här på jobbet,två man från lilla östersjö är på samma ställe. Har ni träffat Ingela o Pg ännu? Kolla kaffekoppen Jens!! Som vanligt jätteroligt att följa er! Ha det gott!

Elisabeth

Postat den: 2012-02-04 / 08:57:04


Postat av: Corrina

Ha, ha, ha..Ja ni familjen Nilsson ,,,då kan vi börja budgivningen på bunge nr. 7 för vi ska inte heller stanna här i Sverige :-))) Vad roligt att ni tyckte om Thailand. Anders och jag har redan kollat restiderna till nästa gång, man blir nämligen besatt av att komma härifrån när man en gång har upplevt Thailand ;-))

Postat den: 2012-02-04 / 09:37:43


Postat av: mona

Roligt att läsa er blogg i denna kyla, nu på morgonen har vi -19,9 grader, vilken snygging Sonja är, förstå att hon trivs kan inte få en bättre pensionärstillvaro

Postat den: 2012-02-04 / 09:40:45


Postat av: Els-Mari

Det är första gången som det har varit motigt att åka hem till Sverige efter en utlandssemester. Förstår nu varför. Det var helt underbart hos er. Dessutom ska man behöva åka ända till Thailand för att få vara med hela sin familj i två veckor.Tack alla för min fina födelsedag, oförglömlig.Nästa gång jag kommer till er, ska jag tatuera in en fjäril, som symbolisera Papillon. Då är ni med mig överallt.Många kramar Els-Mari. Ronny hälsar.

Postat den: 2012-02-04 / 12:10:25


Postat av: Corrina

Gud vilken vacker tanke Els-Mari // Corrina

Postat den: 2012-02-04 / 15:41:16


Postat av: Caroline

Söta Els-Mari, vi saknar er me o vad fint att du tatuerar in en fjäril!



Jocke, Nina o Ebba, det var så kul att ha er här, jag tycker faktiskt att ni ska flytta hit. Vi vet ett bra ställe som är till salu nu.... ;-)



Elisabeth, visst har vi träffat PG...han, Ingela o Pär är redan svarta av solen o de njuter för fullt :-)

Postat den: 2012-02-06 / 09:47:11


Postat av: Fam Nilsson

Nu blev det jobbigt!!!!

Nina är såååå trött svenssonlivet,kylan o vädret här.

Hon skulle kunna sätta sig på nästa plan o skita i allt här.

Jag o Ebba längtar väl mer tills vi kan åka till er igen och njuta av allt.

Men vem vet =)

Postat den: 2012-02-06 / 19:56:14


  / Namn

  / Mail-adress

  / Bloggadress

Kommentar:




Spara uppgifter!