Ahhh så gott!!


Hej hej.


Har varit lite dålig på att blogga på sistone.... latat till mig :-) Det är så jäkla lugnt o skönt här nu...jag o Jens jobbar varannan dag och då bara några timmar. Vi tar en sovmorgon först o sen åker ner till Papillon o snackar skit med Jimmy o sitter o slappar :-) Vi är ute o äter mycket på kvällarna...hittat många bra restauranger o bara njuter av all den goda maten. Jag måste verkligen vara avslappnad för jag somnade till o med igår när jag låg på massagen.... o det gör jag aldrig vanligtvis. Jag älskar verkligen att få massage, känns som jag är i himmelriket varje gång. Nu när man varit här ett tag så har man ju hittat sina favoritställen också.

Nu stänger hela Lanta ner kan man säga.... många restauranger kör sista dagarna nu. Regnperioden är här nu, det regnar varje dag. Nästan alltid sent på kvällen eller natten så det är inget som stör...det rensar bara upp i den otroligt heta luften.

Idag kommer en kompis till Jens hit med sin familj o ska stanna några dagar...nice! Sedan åker vi ju till Phuket på lördag där vi stannar en natt innan vi tar flyget till Bali. Ska bli jättekul verkligen, ju mer vi läser om Bali desto mer godbitar hittar vi.

Jamie o Lucas leker in i det sista nu för Lucas åker hem till Sverige medan vi är på Bali o sen ses inte killarna förrän i oktober igen.  I morgon fyller vår goding Oliver 4 år... vi får se vad vi hittar på, han får välja.



Personalmöte.....



o den här sopan kommer inte ingå i vår personalstyrka nästa år :-)



Jimmy den fattiglappen tänkte ta en springnota men vi hann ikapp honom.... nu får han arbeta av skulden :-)



Ojjj så hårt de jobbade :-)



Till skillnad från vissa andra..... :-)



Kao Dam har tydligen bestämt sig för att flytta in hos oss.... en riktig kelgris.



Snäckan!!



Jamie o Oliver fick fnattet härom kvällen o bestämde sig för att hoppas i poolen sent på kvällen...det blir ju lite extra spännande då :-)



Jag o mamma satt o drack rödvin o njöt av utsikten.....


Postat av: Corrina

Åh, vilken underbar utsikt och jag kunde nästan känna den varma vinden och höra sikadorna spela.....gode gud vad jag längtar ner till er :-))

Postat den: 2012-04-24 / 10:25:43


Postat av: Caroline

O vi längtar efter dig!!

Postat den: 2012-04-24 / 19:06:36


Postat av: Sara

Jag hoppas verkligen Jimmy tar spingnota varje gång, han jobbar o sliter på varenda kort! Sonja däremot ser alltid så där lagom sval och välmående ut, trodde ni hade varmt! Hur gör hon?? Den där blankheten i pannan finns ju inte...

Härligt med Bali, hoppas ni får underbart!!!

Kramar

Postat den: 2012-04-24 / 20:20:30


Postat av: Anonym

Oh,vad jag längtar efter er. Är jag avundsjuk på de vackra vyerna och era myskvällar med vacker solnedgång? Kramar till er alla. Monica.

Postat den: 2012-04-24 / 20:27:04


Postat av: Mona

Vad skönt att ni kan ta det lite lugnt ! Det måste tagit en stund att kleta ner Jimmy på korten så att det ser ut som han jobbar :-) Men ni kanske ändå hade planerat en maskerad =)

Hoppas ni får en härlig resa till Bali, dom som varit där är helt lyriska efteråt så det kommer säkert passa er.

Nu är det inte långt kvar tills ni kommer hem, ska bli kul !

Postat den: 2012-04-25 / 05:33:34


Postat av: Fam Nilsson

"GRATTIS OLIVER"

Hoppas du får en riktigt bra födelsedag och hittar på nåt riktigt kul. Tänker på er alla,

Mvh Fam Nilsson

Postat den: 2012-04-25 / 11:35:37


Postat av: Els-Mari

Grattis OLiver på din födelsedag. Längtar så efter dig och naturligtvis efter er alla. Du får det säkert bra på DIN DAG. Ska bli roligt att höra vad ni har hittat på.Nu kommer ni ju hem snart, det ska bli underbart att få träffa er. Jag har skickat ett paket, hoppas det kommer fram i tid. Många grattiskramar från Farmor.

Postat den: 2012-04-25 / 15:24:09


  / Namn

  / Mail-adress

  / Bloggadress

Kommentar:




Spara uppgifter!