Nervigt nervigt....


1,5 vecka kvar, nu känns det kan jag lova :-) Har lite panik över allt som är kvar att göra: städning, packning, mycket administrativa grejor, jobba och dessutom så ska Jamie operera käken på tisdag. Ska bli riktigt skönt när denna veckan är över. Allt gick åt skogen med visumet idag, snyft. Har jobbat i typ 3 månade för att få alla papper klara o idag låg de i väntade i brevlådan....men flera nödvändiga dokument saknades så nu hinner vi inte ansöka om visum i Sverige. Vi kommer få åka till Singapore eller Malaysia tyvärr...känns lite drygt att behöva ge oss på det när vi precis kommit ner o installerat oss. Men det är inget att göra åt, ska försöka trycka bort besvikelsen...allt annat har ju klaffat så bra. Vi har blivit klara med våra menyer som blev väldigt fina....sen så har vi även tryckt upp visitkort som nu delas ut till höger o vänster!



 Denna helgen har vi varit i Ljungby o lämnat ena bilen. Vi passade på att träffa familjen, både Engvalls och Grönqvist, det var supertrevligt. Vi bodde som vanligt i Jimmys stuga o som vanligt fick vi tvinga barnen därifrån, de bara älskar att bo där :-) På vägen hem stannade vi hos Jens mamma o åt middag med Jens bror med familj. Sedan fick vi även säga hejdå till Jens kusiner o moster. Dagen till ära hade Els-Mari lite thai-tema, gulligt av henne :-) En vecka kvar att jobba men egentligen bara 3 dagar eftersom jag ska vara hemma med Jamie efter operationen. Hoppas jag hinner få mycket gjort då också. Nu ska jag dyka ner i soffan, ha en underbar vecka allihop! // Caroline


Postat av: corrina

Jag längtar verkligen efter att få beställa något ur dom fina menyerna :-))

Postat den: 2011-09-19 / 09:24:54


Postat av: Mona

Oohh, vad fina menyerna blev. Vad blev det, engelska eller både engelska, thai och svenska ?

Postat den: 2011-09-19 / 19:05:18


Postat av: Caroline

Tackar, vi får hoppas det smakar gott också :-) Mona vi har bara menyerna på engelska ännu så länge men däremot har vi hemsidan på engelska, svenska och holländska.



Postat den: 2011-09-19 / 21:16:16


Postat av: Minna i Ljungby

Jag visste deeet ! Jag visste att ni va i Ljungby ! Jag såg för fasen dig på Maxi ! Såg dig bara snabbt men du vände bort blicken i precis fel läge och jag skulle precis kolla en extra gång om det va du..Men jag tänkte nääe de kan inte varit Caroline... Va helt bombsäker på att det inte va du sen, men sen tänkte jag att det är ju inte så konstigt om du inte känner igen mig o därför inte glodde extra på mig. Haha fasen att man inte är lite tuffare alltså ! Jag skulle bara gått fram o sagt Heeej ! Men allt gick så snabbt. Egentligen ville jag bara önska er stort lycka till :D hoppas allt blir kanonbra ! Kramis

Postat den: 2011-09-27 / 23:48:18


  / Namn

  / Mail-adress

  / Bloggadress

Kommentar:




Spara uppgifter!