Vi har det så gott!!




Frukostarna här är ju underbara, tror nästan det är bästa målet på dagen.





Lek i poolen blir det mycket av  :-)





I en del av poolen börjar det med jämna mellanrum bubbla, här passar Jamie på att njuta av det.





Och ibland sticker killarna in i lekrummet en stund... och stökar ner.





Gottegrisen Jens :-)




Igår var det ju vår bröllopsdag, tänk att man varit gift ett helt år :-) Efter att vi softat lite vid poolen på förmiddagen så tog vi en promenad vid lunch utanför hotellet....då möttes vi av en rad "romantiska vyer" dagen till ära.....




som den här.... vi skrattade gott åt den medan Jamie undrade varför man vill hyra ett hotellrum i bara 3 timmar?? Och det kan man ju undra...det borde ju räcka med en kvart :-)


Sen kom vi förbi Hin Ta och Hin Yai som betyder Grandma and Grandpa Rocks. Det är naturligt skapade stenformationer som ska föreställa en man och en kvinnas privata delar...



och det får man väl medge att de gör :-)




Efter detta var vi självklart på romantiskt humör och det blev ännu bättre på kvällen när vi var tillbaka på hotellet. Jag och Jens åt en underbart god middag på terassen medan vilddjuren satt inne och tittade på film. Sen överraskade detta underbara hotell oss  med att komma med en stor vacker blombukett, en ishink med champagne, en tårta med rosor på och ett stort fruktfat för att fira vår årsdag :-)





och när barnen somnat satt vi o mös ute på terassen med skumpa och ljuv musik från poolbaren en bit bort. O jag fick ett fint hjärtan-halsband av Jens.
Vilken dag! :-)





Postat av: corrina

Underbart...själv har jag jagat selma runt hela tomten och så fort jag kom nära så drog hon igen. nu är jag så förbannad så jag håller på att spricka...men så läste jag er blogg och då blev jag sååååå lugn igen ...det är bättre en en valium tror jag.

Postat den: 2011-02-23 / 15:31:39


Postat av: Caroline

ha ha, skit-Selma!

Postat den: 2011-02-23 / 15:58:15


Postat av: Corrina

Jag är ledsen Jens ...men det ser faktiskt ut som om Caroline är lite brunare än dig...kan det verkligen stämma :-))

Postat den: 2011-02-24 / 14:31:54


Postat av: Els-Mari

Tack för alla underbara bilder ni sänder.Jag blir så glad när jag ser hur bra ni har det och hur lyckliga ni ser ut.Kram Els-Mari.

Postat den: 2011-02-26 / 20:25:34


Postat av: Anonym

Hahaha...jag skrattade gott åt detta inlägget;)

En kvart? vad hände med 3-sekundarn;))

Ni ser ut att ha det underbart...

kramar till ER ALLA..<3

Postat den: 2011-03-03 / 23:59:13


  / Namn

  / Mail-adress

  / Bloggadress

Kommentar:




Spara uppgifter!