Nu är det mycket...


Hej allihop,

Här är verkligen fullt ös på Papillon nu med stora familjen och alla andra gäster. Mycket att göra men också roligt :-) Ska bli skönt med nyårsafton imorgon för då stänger vi kl 14 och sedan ska vi ha lite BBQ här på kvällen och sedan går vi ner till Klapa Klum Bar allihop.

Corrina och Anders kom häromdagen, det var superhärligt att se dem igen. De hade med sig massa efterlängtade saker hemifrån, bland annat mammas symaskin så hon är i himlen :-)

Idag har hela gänget varit på Koh Rok (en ö utanför Koh Lanta) och snorklat, Jamie var också med. De hade en kanondag.

Här kommer lite blandade bilder...


Jens nybakta bröd är uppskattat på morgnarna...



Naalas nya favoritplats, intryckt i musik/alkohol-skåpet...blir nog en partyhund av henne :-)



Lite mys i restaurangen bara....



Tänk vad tomt det kommer bli när alla åker hem...


Här kommer lite bilder från snorkelutlykten idag....vi var inte med men vi fick låna Corrina och Anders bilder....





Jamies fotspår i sanden....så gulligt :-)


Kram på er därhemma, hoppas ni mår underbart.

//Caroline


Postat av: Cina Fantenberg

Hej på er!

Det är bara sååå roligt att följa bloggen. Du är så duktig på både text o bild.

Dessutom kittlar det lite i längtan-nerven då det närmar sig inför vår resa ner. Nu är det mindre än 3 månader dit.

Gott Nytt År och njut av livet.

Kram

Postat den: 2011-12-30 / 14:36:45


Postat av: Els-Mari

Oh! Vad jag blir lycklig när jag ser alla dessa underbara bilder. Jag får lite hjärtklappning och jag längtar så jag tror jag dör. Så roligt att se Corrina och Anders, och att alla har det så bra. Det ska bli underbart att få komma ner. Många kramar till er alla. Els-Mari och Ronny.

Postat den: 2011-12-30 / 15:34:13


Postat av: hanna

Vilka härliga bilder! Kul att höra att ni har det bra därborta.

En bbq på stranden på nyårsafton låter ju hur mysigt som helst.

Här hemma är det lite trist väder, bruten lilltå(så jag är mest i soffan och äter alla äckliga bitar ur chokladasken som ingen tydligen vill ha...) Ha det så bra allihopa .kram

Postat den: 2011-12-30 / 16:45:04


Postat av: Mona

Oj, det ser verkligen tråkigt ut ! Hur ska dom stå ut i 3 hela veckor..... Hoppas resan gick bra för Corrina & Anders, jag har försökt ringa några ggr men kommer inte fram ! Nu ska vi snart beställa Thaimat för att ha fredagsmys :-) Senare ska jag testa att göra knäckebröd på majsmjöl ! Vi hörs under morgondagen ! Kram från Mona P.s Säg till Jimmy att han kan sluta ta in magen när någon ska ta kort, det är bättre att vara som Anders, naturlig !!

Postat den: 2011-12-30 / 17:45:50


Postat av: thomas hanson

Skål och gott nytt år!!Anneli och jag kanske svänger förbi i slutet av mars, hör av mig ett par dagar innan och kollar om ni har något ledigt, Hälsa tjocka släkten. Kusin Thomas

Postat den: 2011-12-31 / 00:01:44


Postat av: Anonym

Gott nytt år allihopa!!!

Alltid lika spännande när ni har uppdaterat bloggen.

Vilka fina bilder man blir helt galen. Vi hoppas vi kan haka på Anders och Corrina till nästa nyår. Här hemma är det faktisk blå himmel och frost i gräset nu på morgonen, och vindstilla, det är vi inte vana vid. Hälsningar till er alla och simma lungt. önskar Fam Dunsö i Johannishus

Postat den: 2011-12-31 / 10:41:39


Postat av: Anonym

GOTT NYTT ÅR! Tänker på er . Jag jobbar både nyårsafton och nyårsdagen, så jag har lite svårt att ringa, men vi hörs en annan dag. Kram Els-Mari.

Postat den: 2011-12-31 / 19:36:07


  / Namn

  / Mail-adress

  / Bloggadress

Kommentar:




Spara uppgifter!