Men ärligt, står tiden still eller??!!




Nu är jag så himla inställd på att sluta jobba och åka ner till värmen, just därför går tiden i slooooowmotion. Har fullständigt tappat suget. Vill ta jul, packa väskan o dra iväg, nuuuuu!

Istället äter jag. Hela tiden faktiskt. Kan inte komma ihåg sist jag inte hade nåt i munnen. Rätt trist eftersom jag snart ska trycka mig i en bikini. MEN jag känner ju ingen där nere i Thailand o det finns alltid någon som ser värre ut än jag :-)

Jag o Jens skämtade faktiskt om just det igår kväll, jag la mig med huvudet på hans mage i soffan o sa något som - här var det mjukt o skönt, kanske lite klumpigt ordval :-) Då sa iallfall Jens, - du önskar nog att jag hade ett sexpack, o det var enkelt att svara på för det gör jag verkligen inte, hade min kille haft ett sexpack på magen så hade ju jag varit tvungen att gå omkring o hålla in min mage hela dagarna, o jag hade ju fått klä av mig i garderoben....... Sen finns det ju faktiskt ingen som går upp mot fina Jens :-)

snart 2 dagar kvar gott folk :-)



Postat av: Mona

Det märks att det börjar närma sig Jul ... gud vilket fjäsk ...=))

Postat den: 2010-12-15 / 19:25:16


Postat av: Caroline

ha ha ha,,eller hur :-)

Postat den: 2010-12-16 / 08:51:47


  / Namn

  / Mail-adress

  / Bloggadress

Kommentar:




Spara uppgifter!