Hej och Hejdå!


Nu är vi storfamilj igen.... Corrina och hela gänget anlände igår. Det känns som om vi säger hej och hejdå till vänner och familj hela tiden nu, de avlöser varandra. Vi har haft det hett och soligt sista dagarna så det har blivit beachhäng.
 
Lille Min som nästan drunknade är hemma igen och springer omkring.... härligt!
 
Just nu sitter jag och bloggar på vår nya dator, känns underbart :-) Det är pekskärm på den och en massa andra finesser som jag inte greppat ännu.
 
Läget under kontroll på Papillon tycker jag. Emma är ju tillbaka och är som vanligt en glädjekälla. Hoppas hon blir kvar länge hos oss för vi trivs superbra med henne.
 
Fortfarande mycket folk på ön men ändå lite lugnare tror jag.
Jag och Jens var och träffade ägarna till huset som vi ska hyra häromdagen. Vi är ju helt förälskade i huset och nu skriver vi kontrakt på ett och ett halvt år. Vi flyttar in 1 mars.
 
En dag till, sedan ska vi tillbaka till lite rutiner igen... Jamie börjar skolan på tisdag och jag börjar träna igen.Gott!
 
 
Bus i poolen på Papillon.... alla barn älskar Jimmy för hans tålamod aldrig tryter..
 
Ida och Isak har kommit o här ligger vi på Klong Dao o bränner lite fläsk.
 
Shakes, sol och bad..... det är gott det!
 
Lunch på Easy Bar...
 
Nu har syster Corrina kommit och med sig hade hon ett stort gäng..... förutom sin följeslagare Anders, även hans bror Staffan med familj. Corrinas son Linus och hans Emelie anlände också igår. Nu är vi storfamilj igen!!
 
Jag och Ida tog en drink på Layana med tjejerna igår, mysigt som alltid. Vi passar på när det är Happy Hour :-)
 
På kvällen kom Corrina o gänget till Papillon. De hade med sig presenter till barnen och oss....massa kul och gott!!
 
Grabbarna hade lyckats koppla upp hockeymatchen på datorn och vi fick även sällskap av några gäster.
 
Idag var vi på Klong Nin och här sitter Linus och Emelie o väntar på lite lunch.
 
Vår lille rasta-boy!
 
Killarna softar i en varsin hängmatta medan vi väntar på maten.
 
Kram på er!
 
//Caroline
 
 
 
 


Postat av: Anonym

Lite avundsjuk är jag. Härligt avslappnat läge. Önskar er allt gott. Kram till er alla. Monica.

Svar: Tack Monica, detsamma till er!! Kram.
gronqvist.blogg.se

Postat den: 2013-01-06 / 18:17:35


  / Namn

  / Mail-adress

  / Bloggadress

Kommentar:




Spara uppgifter!