Finfina naglar!


Hej hopp,
 
Imorgon åker vi till Bangkok...såå kul! 4 hela dagar bara jag och Jens, snacka om lyx :-)
 
Idag är har vi jobbat på Papillon, dessutom har vi haft strömavbrott hela dagen så det har varit hot hot hot kan jag säga. När strömmen kom tillbaka slängde vi oss in och njöt av lite AC :-)
 
Idag lyxade kom Em hem till oss för att måla våra naglar, jättekul. Mina blev så galet snygga, känner mig riktigt chick nu inför Bkk. Oliver som är en primadonna skulle självklart ha och han var inte ett dugg sugen på dödskallar eller spindelnät inte...det skulle vara samma mönster som jag hade sist på mina naglar och på tånaglarna valde han glitter i alla dess färger :-)
 
Vi hörs snart igen...kram!
 
 
 
 
 


Postat av: Corrina

Åh, så fina naglar....Olivers var snyggast ;-)

Postat den: 2014-03-19 / 17:18:56


  / Namn

  / Mail-adress

  / Bloggadress

Kommentar:




Spara uppgifter!