Sista dagarna....


 
Hej hopp,
 
Så himla gott att sista veckan i Sverige blev solig o fin.... hela livet blir ju så mycket roligare då :-)
 
Nu börjar det faktiskt kittla lite i magen..... resfebern kommer smygande.... egentligen är det väl inte så mycket oro utan snarare förväntan som gör att det kittlar. Vi har sagt hejdå till de flesta nu och packningen är i full gång.
 
Just nu är barnen hos farmor sedan igår så jag o Jens har haft lite egentid. Igår var vi inne i Karlskrona och åt en riktigt gourmetpizza på Montmartre och sedan gick vi på bio. Vi var på snövit.....otroligt bra film, jag älskade den verkligen. Kanske beror det på att min nya älskling Chris Hemsworth spelar huvudrollen.... alltså Patrik Dempsey som alltid varit min favorit tidigare kan ju slänga sig i väggen nu för denna Chris Hemsworth är absolut den sexigast mannen på vår planet....ahhh jag ler fortfarande när jag tänker på honom när han beskyddar snövit...skäggig, lite skitig, muskulös, hård...lite otrevlig och med retsam sexig blick. Ja...det är ju konstigt att vi kvinnor drömmer om såna män. Hade våra egna män uppträtt illa och slutat tvätta o raka sig så hade vi ju blivit vansinniga :-))
 
 
Lite picknick i det gröna....
 
Vår älskling i Selma... gud vad vi kommer sakna henne!
 
Farmor o Ronny på besök...
 
Här är vi hos Mona och hälsar på....
 
Vi blev bjudna på en underbar grillkväll...massa god mat och Elsas fantastiska kladdkaka till efterrätt.
 
En dag åkte vi ut till Sturkö och låg på stranden där tillsammans med Sara o Anna med familjer. Jättemysig dag o strålande sol.
 
Oliver njöt :-)
 
Här är Jamie och Vidar som sätter bryggan i gungning...
 
De badade hela dagen...Jamie är ju ett riktigt blötdjur medan Oliver är lite mer kräsen...går väl helst inte i under 25 grader.
 
Grabbarna fångar fisk...
 
Sötisarna Oliver och Valter....
 
Selma, Valter och Oliver frossar i chips :-)
 
I lördags blev vi bjudna på grillkväll hos Hans o Annika. Det var supertrevligt och barnen hade hur kul som helst...rusade runt och höll hela kvarteret vakna. Vi åt så himla god mat.... det var första gången jag åt majskaka..men inte sista kan jag säga. Annika hade gjort ett underbart kryddsmör som jag måste komma ihåg receptet på.
 
Edit, Oliver, Jamie och Sixten lekte hela kvällen.
 
I kväll ska vi till Elsmari och fira Jens bror Jocke som fyller 40.... blir perfekt för då får vi ju chansen att säga hejdå till dem också. Nu är det ju bara imorgon också sedan åker vi!!
 
Här är en bild på min nya kille..... bara så ni vet.
 
 
Kram Caroline
 
 
 
 
 


Postat av: Micke

Härligt inlägg! :) det blev lite sommar i Sverige ändå!!
Trevlig resa och håll oss uppdaterade när ni återser papillon!

Postat den: 2012-08-01 / 21:13:01


Postat av: Linda Johansson

Jag är ledsen Caroline han är upptagen av mig:-) Ha att så gott nu i Thailand. Får hoppas att vi får träffas mera nästa gång. Kramar fröken Linda.

Postat den: 2012-08-03 / 13:38:13


Postat av: Linda Johansson

Jag är ledsen Caroline han är upptagen av mig:-) Ha att så gott nu i Thailand. Får hoppas att vi får träffas mera nästa gång. Kramar fröken Linda.

Postat den: 2012-08-03 / 13:38:14


  / Namn

  / Mail-adress

  / Bloggadress

Kommentar:




Spara uppgifter!