Så har vi det i Sverige.....


Ja här sitter vi nu....fryser, tuggar i oss Alvedon och Ipren som om det vore halstabletter för att hålla nere febern. Vi har i stort sätt varit sjuka sedan vi kom till Sverige men i olika omgångar...just nu är det Jens som mår värst. Tänk om vi faktiskt kommer få vara friska sista veckan, det hade ju varit något.
 
Men men, bortsätt från det så har det riktigt bra. Vi hade en supermysig jul med familjen och vi njöt verkligen av god mat och hela vår varma familj...många skratt blir det :-)
Vi bor just nu i Jimmys stuga utanför Ljungby där vi nu hälsar på andra sidan av familjen och även mina fina vänner. Jag växte ju upp här så jag känner ju många fortfarande. På annandagen hade mina vänner ordnat en härlig fest med ett stort gäng tjejkompisar....och även om jag var som sjukast då och fick nöja mig med att dricka mineralvatten och stoppa upp servetter i näsan....så var det jättekul att träffa alla.
 
Jamie och Oliver vill inte åka tillbaka till Thailand ännu, de tycker det är toppen att träffa alla sina kusiner och vänner, de leker ju varje dag. Jag och Jens däremot börjar väl känna oss redo för hemfärd, nu längtar vi till värmen, vännerna, Papillon, hundarna och maten. Vi har dessutom fått uppdateringar från Lanta att Hin Daeng (en dykplats) har invaderats av stora Mantor.....shit...detta missar vi!!!!
 
Imorgon är det dags att dra tillbaka till Blekinge, vi ska fira nyår med mina kusiner och några andra vänner. Sedan blir det att hinna träffa så många som möjligt sista veckan.
 
Här kommer lite bilder från Lille-julafton hos syster Mona:
 
 
 
 
 
 
och här har vi en lille-julafton till...hemma hos Jens mamma där vi träffade bror Jocke med familj.
 
 
 
 
 
Julafton hos syster Corrina.....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
God fortsättning på er alla!
 
Kram Caroline
 
 
 
 
 
 
 
 


Postat av: Fredman

Krya krya!

Postat den: 2013-12-31 / 00:33:59


  / Namn

  / Mail-adress

  / Bloggadress

Kommentar:




Spara uppgifter!