Sverige sverige sverige...


Jahopp.... vad händer i vårt liv då? Vi var ju i Ljungby två veckor o träffade familjen. Det var jättekul och efterlängtat. Det var inte många gånger vi kunde gå utanför dörren eftersom graderna sällan översteg 12 grader men det var rätt mysigt o kura ner sig i soffan med en filt också. Både Jens, jag o Jimmy gick väl upp 5 kg var under de veckorna eftersom vi mofsade i oss allt vi hittade :-)
 
Jag träffade mina tjejkompisar också o fikade...det var gott o få skratta lite :-)  Jamie lekte med Isak, Idas son och de hade jättekul ihop vilket bådar gott eftersom Ida o Isak ska komma till Koh Lanta en månad vid jul.
 
I helgen kom vi tillbaka till Blekinge igen o startade med en kul 80/90-talsfest hos Annika o Hans.... Jens blev väl något överförfriskad men jag skötte mig som vanligt ;-)
 
Denna veckan är det rätt mycket faktiskt, Jens ska ju jobba på Tosia och de börjar förberedelserna redan under veckan nu. Jag jobbar varje dag och sedan passar vi på att umgås med vänner också så gott det går. I helgen ska vi träffas hela familjen hos Mona för att fira hennes födelsedag.....o sen är det ju Tosia Bonnadan!!!
 
En fika i solen i Jimmys stuga....Jonas är o hälsar på. (En avdankad gammal badmintonspelare från Ljungby:-)
 
Träffade Therese o hennes sötaste lilla Ella.
 
En grillkväll hos Corrina o Anders.... Jens har numera börjat använda mina byxor, manligt! :-)
 
När barnen sov hos mormor i helgen så byggde Jamie ett flygplan... han hade till och med gjort säkerhetsbälten som spändes mellan två spikar...imponerande!
 
Oliver hade tydligen gjort en stridsvagn...ehhh...ja :-)
 
Mamma bor nu i en underbart söt stuga och barnen älskade att vara där.
 
Här är vi på väg på fest som ni ser :-)
 
Nu ser vi fram emot en het o härlig julimånad!
 
Pöss o kram // Caroline


Postat av: jonas grahm

jodu Caroline jag spelar gärna en match mot dig sen får vi väl se vem som är avdankad, med tanke på att du är syster till Jimmy som totalt saknar bollsinne i allt som har med sport och göra å då ska vi inte snacka om din kille Jens som knappt orkar lyfta ett racket med sin spagetti-armar
Mvh The only

Postat den: 2012-07-03 / 21:34:11


Postat av: Corrina

Ha, ha, ha, ...Bra Jonas, jag håller på dig ;-))

Postat den: 2012-07-03 / 21:56:43


Postat av: Caroline

Oj oj oj Jonas, det där var tydligen känsligt.... kanske så att du känt dig lite svag och underlägsen på sistone?? ;-)

Postat den: 2012-07-05 / 09:22:40


Postat av: jonas grahm

Fel igen Caroline ! jag har aldrig mått bättre däremot har jag en jävligt rå humor som väldigt få förstår bla du.
puss o kram

Postat den: 2012-07-06 / 11:02:35


Postat av: Caroline

Hahaha... nej du Jonas, jag förstår din humor precis, efter att ha vuxit upp i den här familjen så känns din humor helt normal :-)

Postat den: 2012-07-06 / 11:06:04


  / Namn

  / Mail-adress

  / Bloggadress

Kommentar:




Spara uppgifter!