Nu är det hot hot hot!


Hallå Hej!
 
Här är allt bra tycker jag.... har inte en aning om vilken dag det är i veckan längre, det är semesterkänsla när vi har familj på besök, det blir inte så mycket jobb gjort. Mona med familj och Isabelle med Eric har bara en dag kvar innan de åker vidare till Krabi. De har tagit det lugnt o mest softat. En dag åkte Mona och Gustav ut o gjorde ett provdyk vilket var en upplevelse. Höga vågor o rätt dålig sikt....Mona avbröt sitt dyk och Jimmy som också var med och redan har ett cert fick inte riktigt till det heller.Gustav däremot hade inga problem och genomförde båda sina dyk. De hade i vilket fall en härlig dag och fick se både delfiner och en leopardhaj...coolt!
 
Sara, Matte o barnen har dragit till Koh Bulone några dagar så de kommer tillbaka på söndag. Deras resa till Bulone var tydligen en mardröm men nu njuter de säkert för vi har haft riktigt fint väder sista dagarna. På måndag är det ju nyårsafton och vi har alla bokat bord på ThaiCat på kvällen...ska bli mysigt. Sedan ska jag o Sara ut o dyka någon dag senare.
 
Jens, Jimmy o Eric hade en helkväll igår, de partade loss på stranden på Klapa Klum Bar och kom hem kl 5 imorse så de mår som de förtjänar idag. Jag o barnen har varit iväg på Relax Bay med Mona, Jhonny, Elsa o Gustav, vi har haft det toppen.
 
Det går bra på Papillon...trots att Emma är hemma i England. Det blir lite mer jobb självklart men det går under en begränsad period. Jag har haft det lite jobbigt på sistone... vaknade en morgon med röda utslag över hela kroppen som kliar. Det blev bara värre o värre, dagen efter var hela jag täckt.... till o med handflatorna. Jag gick till doktorn och hon tror det är en allergisk reaktion på något...vet dock inte vad. Så nu har jag gått på kortisontabletter i flera dagar vilket har gjort att jag binder en massa vatten, kan knappt böja varken fingrar eller tår som är helt vattenfyllda. Hoppas det går över snart. Ingen sol och ingen alkohol sa doktorn. Kul!! Jag roar mig dock med att läsa böckerna som Mona hade med sig.... 50 nyanser av honom....Mr Grey....huamig ;-)
 
Mona o Elsa som ska åka moppe in till Saladan med mig och Sara för en shoppingkväll.
 
Barnen har fullt upp med att leka med sina julklappar.... inget går upp mot lego!!
 
Relax Bay idag tillsammans med familjen Glans...
 
Jamie o Oliver i hängmattan....en sån hängmatta vill jag ha på Papillon också...ska bara hitta en ställe att hänga den på.
 
Oliver o Mona i restaurangen på Relax.
 
Kram o god fortsättning på er alla!
 
//Caroline


Postat av: Annelie

God fortsättning på er oxå måste vara härligt att ha en del av syskon skaran hos sig när det är jul o nu kommer väl snart nästa syster :) jag längtar tills vi ska åka men det går fort dit .Ha det gott i värmen o hälsa övriga

Postat den: 2012-12-27 / 23:46:28


Postat av: Corrina

Jag är på gång Annelie....åker om 2 timmar ;-)

Postat den: 2012-12-28 / 08:31:34


  / Namn

  / Mail-adress

  / Bloggadress

Kommentar:




Spara uppgifter!