Wow vilka fiskar!!


JAMIE OCH OLIVERS BLOGG...


Igår fick jag följa med pappa och fiska, det var supercoolt :-) Vidar och hans pappa var också med, vi var på en fiskeresort där det finns 20 olika fiskarter i vattnet. Vi fiskade hela eftermiddagen och kvällen, kom inte hem förrän 9 på kvällen.





Så här såg det ut där vi fiskade...





Man har flera spön i samtidigt för att öka chansen att få napp...





När det ösregnade så myste vi under taket :-)





Här kämpar Vidar och hans pappa...





Oj, vilken firre!





De är ju så stora så man knappt orkar bära dem :-)





Den här fulingen fick grannen bredvid upp...





Så var det dags för mig och pappa....





Jaaaa, vi fick den!!





men den kämpar emot o plaskar som bara den....





Wow, riktigt cool va den och den vägde ungefär lika mycket som jag!


Det här var så roligt så jag hoppas det blir mycket fiske i framtiden.


Sawadee kap!





Postat av: Corrina

Gud vad häftigt Jamie....att du bara vågade vara i vattnet med sådana monsterfiskar....det hade jag aldrig vågat...Puss och Kram

Postat den: 2011-03-24 / 12:35:15


Postat av: Rickard Holmberg

Hej hela familjn!

Vilket äventyr ni är med om, kan bara säga att jag är grymt avunsjuk. Har varit inne på er blogg och kikat lite emellanåt på alla fina bilder. Själva hade vi en mkt bra tid i khaolak med många äventyr på land och hav. Vi längtar redan tillbaka. Här är våren på G med så ni kommer hem till fint vårväder. Men jag kan inte förstå att du Jens längtar hem till mjölbingarna, de är säkert välfyllda så att du kan stilla dina begär:) (ja surdegen lever)Ser fram emot att höra om er resa. Syns på jobbet ngn gång är sjukskriven sedan den 3 feb då jag pajade mitt knä, får min dom om knät månd 28/3.

mvh

Rickard H

Postat den: 2011-03-24 / 23:03:19


Postat av: Jens

Tjena Rickard...

Hörde först i veckan att du hade vurpat regält men inte att det var så allvarligt. Vi får ju hoppas att vi ses i nästa vecka så vi kan snacka Thailand:-) Att jag skulle längta hem är inte riktigt sant för jag hade gärna stannat 3 månader till om det gick. Men man får väl hem och börja planera en ny resa så man har något att se fram emot. Krya på dig så länge och hälsa familjen så gott.

Postat den: 2011-03-25 / 02:57:28


  / Namn

  / Mail-adress

  / Bloggadress

Kommentar:




Spara uppgifter!