Fladdermusskit, svett och spindlar....



Igår stack Jens, Sara, Mange o jag iväg på en grottutflykt. Skitkul! Först fick vi köra en halvtimme med moppen, sen påbörjade vi en tuff djungelvandring upp till grottan med en guide. Vi var förberedda med gympadojor o vattenflaska.....vår guide gick i flipp-flopp o rökte lite braja på vägen upp :-)

Sen började själva grottklättringen, o det var såå coolt. En enorm grotta med många olika rum och våningar. Det var mörkt, halt o faktiskt rent livsfarligt. Det gällde att ha full koll på var man satte fötterna! På vissa ställen fick vi åla oss igenom små gångar, ibland fick vi klättra i branta bambustegar och ibland gå över små "broar" som låg över djupa skrevor. Vi mötte äckelstora spindlar o en hel flock fladdermöss. Det var svettigt, utmattande och härligt :-)



























Vattnet har skapat en siluette av en munk...



















Postat av: Corrina

För första gången...så är jag inte ett dugg avundsjuk....för hade jag mött den spindeln så hade mitt liv varit slut nu...

Postat den: 2011-02-10 / 14:24:30


Postat av: Caroline

Ha ha, jag tyckte fladdermössen var värre. Fungerar filmerna vi lägger upp?? Såg du fladdermössen?

Postat den: 2011-02-10 / 14:41:49


Postat av: Corrina

ja dom fungerar...det både syns och hörs jätte bra

Postat den: 2011-02-10 / 17:08:18


Postat av: Jimmy

Grattis Jamie från morbror Jimmy med familj vi ses snart.

Postat den: 2011-02-10 / 21:21:11


Postat av: Jamie

Tack Jimmy..

Postat den: 2011-02-11 / 03:04:54


Postat av: Mona

Ett STORT Grattis och många kramar & pussar till Jamie från Mona och resten av familjen. Vi saknar dig <3 <3 och vi längtar efter dig <3 <3 Vi firar dig med presenter när ni kommit hem :-)

Postat den: 2011-02-11 / 09:36:48


Postat av: Jocke m Familj

HEJ & GRATTIS Jamie!!!!

Vi hoppas du får en riktigt bra födelsedag

Grattis önskar vi i snöyran:(

Els-mari och Ronny Hälsar med STORA Grattis Kramar

Hipp Hipp Hurra hurra hurra hurra!!!

Postat den: 2011-02-11 / 14:36:25


Postat av: Elsa

Grattis cooling!

Hoppas du får en grym dag, är jätteavundsjuk på er.. Sola & bada åt mig också, kram! :}

http://elsaglans.blogg.se/ Postat den: 2011-02-11 / 15:02:27


Postat av: Els-Marie

Vilket roligt och spännande äventyr ni har varit med om.Man kan tro att ni varit med i fångarna på fortet.Det såg verkligen läbbigt ut med alla fladdermössen på väggarna.Ju mer jag ser av er och Thailand, desto mer längtar jag dit.Många Kramar Els-Mari.

Postat den: 2011-02-11 / 16:21:31


  / Namn

  / Mail-adress

  / Bloggadress

Kommentar:




Spara uppgifter!